فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

Information technology (IT) as an improvement tool for customer relationship management CRM تاریخ: ۲۰۱۲ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Procedia-Social and Behavioral Sciences قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۶ تعداد صفحات فارسی: ۷ کد: ۱۰۰۳۴ چکیده فارسی در این مقاله، سعی شده به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات- به عنوان یک عامل کلیدی- … ادامه خواندن فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)