فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
Information technology (IT) as an improvement tool for customer relationship management CRM تاریخ: ۲۰۱۲ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Procedia-Social and Behavioral Sciences قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۶ تعداد صفحات فارسی: ۷ کد: ۱۰۰۳۴ چکیده فارسی در این مقاله، سعی شده به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات- به عنوان یک عامل کلیدی- … ادامه خواندن فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.